Novo Delo

Danes je na prodajne police v trafikah in trgovinah prispelo prenovljeno Delo, slovenski časopis, ki izhaja od leta 1959.

Preberimo si nekaj več o preobrazbi(vir:Delo)

Modernejša podoba Dela, prijaznejša do bralcev in primernejša njihovim novim bralnim navadam, je nastajala približno leto dni, uredništvo pa je ob vizualni podobi premislilo tudi celotno vsebino časopisa. Poleg vsega sedanjega jo bodo redno bogatili nasveti, kako varovati okolje in kako živeti družbeno odgovorno, domače zgodbe o uspehu in poslovni zgledi, ki navdihujejo, tedenski napovednik po aktualnih kulturnih dogodkih, potrošniški vodnik, posebne strani za mlade in še in še.

Prenovo Dela je vodil nemški svetovalec za časopisni dizajn Hans Peter Janisch, ki je prepričan, da bo nova podoba časopisa sicer precej drugačna, hkrati pa bo Delo ostalo Delo in bralec se bo v njem že po nekaj minutah počutil domače. Odgovorna urednica Dela Romana Dobnikar Šeruga je včeraj poudarila, da je projekt prenove plod raziskav in pogovorov z bralci o njihovih pričakovanjih. »Večino smo upoštevali in v privlačen paket povezali dobro kombinacijo starega in novega.«

Preobrazba Dela je bila predstavljena na nedavnem svetovnem časopisnem kongresu Wan-Ifra na Dunaju, ki je bil posvečen vprašanju, kako naj se časopisno založništvo povzpne na naslednjo razvojno stopnjo. Jurij Giacomelli, predsednik uprave Dela, je v svoji predstavitvi poudaril, da je prenova seštevek voditeljskega potenciala in poguma posameznikov, ki so se ob vključevanju razširjene ekipe uspešno spoprijeli s spremembami v medijskem svetu in izoblikovali odgovor nanje.

Nova podoba Dela prihaja več kot pol stoletja po prvi številki časopisa, ki je izšla 1. maja 1959. Tisk je bil takrat seveda črno-bel in prva barva – modra – se je v logotipu pojavila šele leta 1978. Septembra 1994 je bila natisnjena poskusna številka barvnega Dela. Na naslovnici so bili objavljeni grafi in pasice v odtenkih modre, tem pa so aprila 1995 sledile še druge barve. 5. junija 1995 je bila na naslovnici prvič objavljena barvna fotografija, 26. maja 1998 pa je časopis izšel v novi grafični podobi. Nastala je iz želje, da bralcem še bolj približa najpomembnejše dogodke. 30. aprila 2004 je bilo Delo natisnjeno na novi rotaciji in prvič v celoti v barvah.

Leta 2005 je Delo doživelo prenovo logotipa in začelo namesto dotedanje pisave times uporabljati svojo. Tri leta pozneje je časopis dobil nov format, ki je v razprti obliki za osem centimetrov ožji. 1. oktobra 2008 je v sredino časopisa dodan regionalni snopič. Kar je bilo do tedaj na voljo samo bralcem v nekaterih regijah, je postalo dostopno vsem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*